Statisztika

Bevétel: 0 Ft

Kiadás:  0 Ft

Egy kis reklám

Sokminden, nagyon olcsón!!!

Keress rengeteg termék között!
Keress rengeteg termék között!

Hasznos dolgok

Első millió

Pénzkeresési valóságshow, avagy hogyan kereshetjük meg az első milliónkat az Interneten!

Szavazás

Utolsó kommentek

Piackutatás fontossága

2007.12.04. 01:19 | Netmilla | 2 komment

Mielőtt valaki is belevágna egy online vállalkozásba, nem árt először egy gyors piackutatást végezni. Érdemes megnézni, hogy a kiválasztott témában mennyi és milyen minőségű weblapok léteznek már. Ha az adott témára a Google alig dob ki találatot, nem biztos, hogy érdemes vele foglalkozni. A túl sok találat is elgondolkodtató, hisz ha rengeteg hasonló témájú weblap létezik, akkor általában nehéz kiemelkedni a tömegből. Célszerű megtalálni azt a kettő közti piaci rést, amelynél tudunk valami újat, valami mást, jobbat mutatni a piacnak.
Az is fontos, hogy képesek legyünk az adott témában saját tartalmat készíteni, s az se árt, ha érdekel egy kicsit az adott terület.
Ha a témához kapcsolódó hírdetők is vannak a magyar piacon, vagy legalább az angolon, akkor már tényleg érdemes lehet belevágni.
Fontos még az is, hogy előre letisztázzuk, hogy hogyan akarunk pénzt keresni a weboldallal. Például saját terméket akarunk eladni, vagy létrehozni egyet, vagy esetleg partnerprogramban tudnánk értékesíteni terméket, vagy gyúrhatunk akár a reklámokra is.

A tanult módon én is elvégeztem a piackutatást, s sok ötletből kiszűrtem néhányat, amiket érdemesnek találok arra, hogy egy komplett honlapot építsek rájuk. Már gondolkodtam az egyik leendő honlaphoz kapcsolódó domain néven is. Ha minden jól alakul, holnap el is indítok egy domain név regisztrációt! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomillio.blog.hu/api/trackback/id/tr83251653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csoxa · http://www.free-website-ads.com 2007.12.15. 01:50:42

Hó!Gratula blog témájának!Még én is hozzászólok, aki egyébként nem szoktam!
1. perezhilton.com- a Freiben láttam múltkor,8millió látogatója van naponta.Celeb oldal.AdSense hirdetésekkel rajta, meg egyebek.
2. ne regelj .hu, minek?! Azzal nem fogsz kaszálni!.com, .net,.mobi,meg ezek. Ajánlom a godaddy.com oldalt! Ezek tényleg a legolcsóbbak, 2,9 dollár a .info, 9meg a .com...
3.sedo.com itt kb. 8millió domain parkol(ingyen) és Ők szokták a eladni a legtöbb domaint!Ingyen van és még affi is leszel, kapsz reklámot a parkoló oldalra.A kosovo.com nak 3 bid után kb.900,000 dollára nőtt az értéke a múlt hónapban, a kö..ög meg nem adta el!No, röviden ennyi!Üdv

Netmilla 2007.12.20. 00:38:13

Csoxa!

Nagyon köszi a tippeket! Nagyon hálás vagyok érte! Tulajdonképpen ez volt az oldalnak egy rejtett szándéka is, hogy én is és mindannyian együtt tanulhassunk egymástól! A perezhilton.com-on csak ámultam-bámultam. A legolcsóbb, az oldalon feladható hírdetés is több, mint 250.000 Ft-ba kerül (1 hétre), a legdrágább pedig közel 3 milla, 3 hónapra. És ennek ellenére is van nagyon sok hírdetés az oldalon. Durva! Talán egy élő minta, hogy hogyan kell nagyban csinálni! Ami a külföldi piacot illeti, igazad van, ott biztos nagyobbat lehet "kaszálni", de én kezdésnek maradok a magyar piacon, de amint lesz egy kis tapasztalatom, azonnal bepróbálkozok a külföldin is! :-) Ja, és ha nem haragszol az egyik tippedről rakok ki egy rövid cikket, természetesen a neved feltűntetése mellett.
süti beállítások módosítása