Első millió - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://elsomillio.blog.hu/2007/12/20/penzkereses_bloggal/full_commentlist/1#c30177174
Válasz erre: Pénzkeresés bloggal?
2016-04-28T10:29:25+02:00
2016-04-28T10:29:25+02:00
szabik
http://blog.hu/user/1103270
erdekel a munka
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/27/partnerprogram_regisztraciok/full_commentlist/1#c10665654
Válasz erre: Partnerprogram regisztrációk
2010-08-06T21:01:19+02:00
2010-08-06T21:01:19+02:00
Arcsini
http://blog.hu/user/485102
Szia!<br />
<br />
Eddig nagyon meg voltam elégedve a Google AdSense programmal, de mostanában úgy veszem észre, hiába a kattintások, nincs értéke a reklámoknak. S még valami, amerre szörfözök a neten, majdnem mindenhol ugyanazokat a hirdetéseket látni. Szerintem tök kevés a kampány, vagy mi lehet az ok?<br />
Tudja valaki?
https://elsomillio.blog.hu/2007/12/28/tulajdonomba_kerult_eletem_elso_domainje/full_commentlist/1#c8765281
Válasz erre: Tulajdonomba került életem első domainje
2010-02-18T20:50:28+01:00
2010-02-18T20:50:28+01:00
Borzasztó Károly
http://blog.hu/user/181776
nem látszik a domained ahogy írtad, a statisztika résznél.
https://elsomillio.blog.hu/2008/01/26/szukseges_tevekenysegi_korok/full_commentlist/1#c6177974
Válasz erre: Szükséges tevékenységi körök
2009-06-14T14:52:06+02:00
2009-06-14T14:52:06+02:00
Tüncimünci
http://blog.hu/user/285854
Szia! Megbízhatónak és intelligensnek talállak, ezért azt szeretném kérdezni van e lehetőség társulni veled?! De az ötleteidet köszönöm szépen! :)
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/hogyan_tudunk_penzt_keresni_a_neten/full_commentlist/1#c4745993
Válasz erre: Hogyan tudunk pénzt keresni a neten?
2009-02-03T00:24:34+01:00
2009-02-03T00:24:34+01:00
Zsigi
http://blog.hu/user/225649
Hello!<br />
Nekem olyan kérdésem lenne,hogy az oldal látogatottság után is lehet profitálni vagy csak a reklámokból illetve az oldalon forgalmazott termékekből szolgáltatásokból lehetpénzt csinálni?<br />
Pl. elég sok online karaoke oldal van de mind külföldi egy regisztráció és mehet a buli ha csinálnék egy hasonlót abból nekem milyen profit származna?az oldal csak éneklésre épülne.<br />
<br />
Köszi!!!
https://elsomillio.blog.hu/2008/01/26/szukseges_tevekenysegi_korok/full_commentlist/1#c3457781
Válasz erre: Szükséges tevékenységi körök
2008-09-25T13:02:09+02:00
2008-09-25T13:02:09+02:00
ZZ
Az 1 millió? :-)
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/27/partnerprogram_regisztraciok/full_commentlist/1#c3208691
Válasz erre: Partnerprogram regisztrációk
2008-08-28T21:00:11+02:00
2008-08-28T21:00:11+02:00
Molnár Gábor
http://blog.hu/user/163643
Már elegem van az MLM-ből meg ahol vásárolni kell! Ez viszont egy tutira jó üzlet, mintha saját vitamin, könyv, élelmiszerboltom lenne. Annyi különbséggel, hogy nem kell vásárolnom, készleteznem, kiszállítani, ezt elvégzik helyettem. Csupán a honlapom amúgy is szabad felületén helyezek el egy rekámot vagy bannert és a link alapján fognak megismerni, ha vásárlót viszek a VitaminBank webáruházba. A vásárló vásárlásának az 5%-át kapom meg, tuti pénz, már utaltak is, és csupán 1000Ft-ot kell összegyűjteni. Nagyon segítőkészek, még a kód beillesztését is elvégzik.<br />
A részleteket mindenki megtalálja itt: <a rel="nofollow" href="http://www.vitaminbank.hu/webaruhaz/index.php?show_aux_page=3">www.vitaminbank.hu/webaruhaz/index.php?show_aux_page=3</a>
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/hogyan_tudunk_penzt_keresni_a_neten/full_commentlist/1#c2173552
Válasz erre: Hogyan tudunk pénzt keresni a neten?
2008-05-09T15:49:42+02:00
2008-05-09T15:49:42+02:00
netcashun
http://blog.hu/user/109520
Helló!<br />
<br />
Én is szkeptikus vagyok kicsit. Mutass nekem olyan weblapokat amiket "átlagos" magyar emberek csináltak, és milliomosok lettek belőle! Köszi :)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://free.bravenet.hu">free.bravenet.hu</a>
https://elsomillio.blog.hu/2008/01/26/szukseges_tevekenysegi_korok/full_commentlist/1#c1556602
Válasz erre: Szükséges tevékenységi körök
2008-02-24T15:57:43+01:00
2008-02-24T15:57:43+01:00
Benjamin
http://blog.hu/user/3054
Nekem ceg alapitaskor azt javasoltak, hogy minden lehetseges tevekenysegi kort vegyek fel, amit akkor ugy gondolok, hogy a ceg vegezhet, vagy evek mulva tervezem h. csinalhat. Mivel utolag eleg borso aron lehet valtoztatni...<br />
<br />
Nekem a regi kodok vannak, ezert csak a megnevezeseket irom:<br />
- szoftverfejlesztes, szoftver/ hardver szaktanacsadas<br />
- konyvkiadas, egyeb kiadas<br />
- adathordozo sokszorositasa<br />
- kisker, egyeb kisker<br />
- kolcsonzes<br />
- adatfeldolgozas<br />
- adatbanki tevekenyseg<br />
- szamitogep javitas<br />
- egyeb szamtech. tevekenyseg<br />
- piac, kozvelemenykutatas<br />
- egyeb mashova nem sorolt gazdasagot segito szolgaltatas<br />
- oktatas<br />
<br />
En azt javaslom erdemes az aktualis TEAOR listat vegigbongeszni es osszeszedni a 4 szamjegyu kodokat!<br />
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/20/penzkeresesi_valosagshow/full_commentlist/1#c1467515
Válasz erre: Pénzkeresési valóságshow?
2008-02-13T06:25:01+01:00
2008-02-13T06:25:01+01:00
Netmilla
http://blog.hu/user/75907
Nem, nem volt ingyenes. De ezt a tanfolyamot nem kell senkinek elvégezni a cél eléréséhez (amúgy mivel ez zárt közösségnek tanítják jelenleg is, nem is lehet rá jelenleg jelentkezni). A kiadás rovatba nem tervezem feltűntetni, hiszen a blog célja pont az, hogy az Interneten fellelhető anyagok és természetesen az eddig megszerzett tudás segítségével megkeresni az első milliót, s végigvezetni az olvasót a fontosabb lépések közlésével. A kiadás rovat igazából már jelenleg sem 0 (domain regisztráció), csakúgy, mint a bevételi oldal, csak mivel már több helyről kaptam figyelmeztetést, egyenlőre nem teszem ezeket nyilvánossá, amíg nem tisztázott a jogi oldal.
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/20/penzkeresesi_valosagshow/full_commentlist/1#c1467188
Válasz erre: Pénzkeresési valóságshow?
2008-02-13T00:59:25+01:00
2008-02-13T00:59:25+01:00
Benjamin
http://blog.hu/user/3054
"Rengeteg információt szereztem arról, hogy hogyan is lehet pénzt keresni az Interneten. Ezen kívül néhány hónapja elkezdtem egy nagyon komoly képzést, amelynek keretében elismert szakembertől tanulom folyamatosan, hogy hogyan lehet felépíteni a nulláról egy teljes online vállalkozást." <br />
<br />
Ez ingyenes volt? :) ha igen hol lehet ra jelentkezni? ha nem tessek a kiadas rovatba beirni! :))<br />
<br />
https://elsomillio.blog.hu/2007/12/04/piackutatas_fontossaga/full_commentlist/1#c1162940
Válasz erre: Piackutatás fontossága
2007-12-20T00:38:13+01:00
2007-12-20T00:38:13+01:00
Netmilla
http://blog.hu/user/75907
Csoxa!<br />
<br />
Nagyon köszi a tippeket! Nagyon hálás vagyok érte! Tulajdonképpen ez volt az oldalnak egy rejtett szándéka is, hogy én is és mindannyian együtt tanulhassunk egymástól! A perezhilton.com-on csak ámultam-bámultam. A legolcsóbb, az oldalon feladható hírdetés is több, mint 250.000 Ft-ba kerül (1 hétre), a legdrágább pedig közel 3 milla, 3 hónapra. És ennek ellenére is van nagyon sok hírdetés az oldalon. Durva! Talán egy élő minta, hogy hogyan kell nagyban csinálni! Ami a külföldi piacot illeti, igazad van, ott biztos nagyobbat lehet "kaszálni", de én kezdésnek maradok a magyar piacon, de amint lesz egy kis tapasztalatom, azonnal bepróbálkozok a külföldin is! :-) Ja, és ha nem haragszol az egyik tippedről rakok ki egy rövid cikket, természetesen a neved feltűntetése mellett.
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/google_adsense_1/full_commentlist/1#c1140001
Válasz erre: Google Adsense
2007-12-15T01:55:27+01:00
2007-12-15T01:55:27+01:00
csoxa
\"Ha érdekel katt a linkre\" ezt tényleg szedd le.
https://elsomillio.blog.hu/2007/12/04/piackutatas_fontossaga/full_commentlist/1#c1139993
Válasz erre: Piackutatás fontossága
2007-12-15T01:50:42+01:00
2007-12-15T01:50:42+01:00
csoxa
Hó!Gratula blog témájának!Még én is hozzászólok, aki egyébként nem szoktam!<br />
1. perezhilton.com- a Freiben láttam múltkor,8millió látogatója van naponta.Celeb oldal.AdSense hirdetésekkel rajta, meg egyebek.<br />
2. ne regelj .hu, minek?! Azzal nem fogsz kaszálni!.com, .net,.mobi,meg ezek. Ajánlom a godaddy.com oldalt! Ezek tényleg a legolcsóbbak, 2,9 dollár a .info, 9meg a .com...<br />
3.sedo.com itt kb. 8millió domain parkol(ingyen) és Ők szokták a eladni a legtöbb domaint!Ingyen van és még affi is leszel, kapsz reklámot a parkoló oldalra.A kosovo.com nak 3 bid után kb.900,000 dollára nőtt az értéke a múlt hónapban, a kö..ög meg nem adta el!No, röviden ennyi!Üdv
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/25/egy_kis_erdekesseg_1/full_commentlist/1#c1057662
Válasz erre: Egy kis érdekesség! :-)
2007-11-27T19:27:20+01:00
2007-11-27T19:27:20+01:00
Netmilla
http://blog.hu/user/75907
Igen, feltehetőleg, hisz a belinkelt cikket március 23-án írta az IT.News, s már akkor behozta a vételára ötödét!!! :-)<br />
<br />
Biztos vagyok én is, hogy már a többszörösét is visszahozta! :-)<br />
<br />
Azért kösz a "javítást"! :-)
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/25/egy_kis_erdekesseg_1/full_commentlist/1#c1057584
Válasz erre: Egy kis érdekesség! :-)
2007-11-27T19:12:14+01:00
2007-11-27T19:12:14+01:00
Exotics
http://blog.hu/user/76634
Javítanék egy kicsit az iwiw kapcsán... Az már az első 4 hónapban visszahozta a vételárát! Nem tudom mennyire vagy tisztában az iwiw-es árakkal, de hidd el, azóta már sztem akár a többszörösét is visszahozta.
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/hogyan_tudunk_penzt_keresni_a_neten/full_commentlist/1#c1044774
Válasz erre: Hogyan tudunk pénzt keresni a neten?
2007-11-25T13:59:32+01:00
2007-11-25T13:59:32+01:00
Netmilla
http://blog.hu/user/75907
Aranyhaj!<br />
<br />
Köszönöm a kiegészítést! Az "Add URL" szerintem nem mindenesetben a legmegfelelőbb. A Google pl. mire megtalálja az így beregisztrált oldalt, nagyon sok időbe is beletelhet. Sokkal jobb, ha olyan oldalon hívatkoznak a Te oldaladra, amelynek nagy a látogatottsága (pl. Google-nél jó Pagerank), mert a keresőrobotok annál gyakrabban keresik fel az oldalt. Pl. erre nagyon jók szerintem a blogok, mert egy itt beírt új weboldalra való hivatkozást szerintem nagyon hamar beregisztrálnak a keresők. De amint indul a weboldalam, ezt ki is próbálom élesben! :-)<br />
Amint be van regisztrálva az oldal (vagy akár előtte is :-)), jöhet a kulcsszavakra való kereső optimalizálás a találatok közti minél előbbre kerülés érdekében. <br />
<br />
Az előző kérdésedre is ment a válasz!
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/hogyan_tudunk_penzt_keresni_a_neten/full_commentlist/1#c1044739
Válasz erre: Hogyan tudunk pénzt keresni a neten?
2007-11-25T13:44:00+01:00
2007-11-25T13:44:00+01:00
Netmilla
http://blog.hu/user/75907
Kedves Aranyhaj!<br />
<br />
A reklámokat, mint elsődleges bevételi forrásokat sok nagy webes cég (is :-)) alkalmazza. Tulajdonképpen bármilyen témában indíthatsz weboldalt, csak legyen rajta rendszeresen frissített tartalom. El kell érni, hogy az oldal látogatott legyen, pl. a keresőmarketing segítségével. Ezután már jöhetnek a hírdetők. Én kezdésnek nem ezt a bevételi módot tervezem megvalósítani az indítandó oldalamon, de amint lesz saját tapasztalatom is ezzel kapcsolatban, rögtön közzéteszem.<br />
E-book létrehozása nem egy ördöngős dolog. Tulajdonképpen azon van a hangsúly, hogy egy adott témában hozz össze egy olyan, lehetőleg min. 20-30 oldalas írást, amivel lehetőleg segítesz másoknak pl. valamilyen problémájuk megoldásában. Ezután már csak át kell alakítani az Interneten legáltalánosabban elfogadott PDF formátumba, s már lehet is publikálni. Lehet találni programokat az Interneten, melyek segítségével borítót is tudsz tervezni hozzá, ezzel mégnagyobb lesz a "kiváltott hatás"! PDF-be való elmentésre ajánlom neked az Openoffice-t, amely egy ingyenes szövegszerkesztő program, s otthon teljesen kiválthatod vele a Wordöt is. :-)<br />
<br />
A partnerprogramokról csak annyit, hogy nem kell csak a magyar partnerprogramokban gondolkodni, mert ha találsz egy jó terméket, ami még szállítással együtt is megéri külföldről beszerezni (én már hallottam ilyeneket! :-)), ott azért forintban lehet jó pénzeket keresni! :-)<br />
Ezentúl nem kell 1 weblapban gondolkodni, s ekkor már több weblap több partnerprogramot, s így több szálú bevételi forrást jelent, s így 2-3 befuttatott oldallal már reálisabb lehet az az egy millió!<br />
<br />
Én mindenesetre kipróbálom, s közben itt publikálom is az eredményeket! :-)
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/hogyan_tudunk_penzt_keresni_a_neten/full_commentlist/1#c1044679
Válasz erre: Hogyan tudunk pénzt keresni a neten?
2007-11-25T13:19:01+01:00
2007-11-25T13:19:01+01:00
aranyhaj.blogspot.com
http://blog.hu/user/70116
Megnéztem a többi tippet, látogatottság-növelés, miegyéb - jók, itt kiegészíteném azzal, hogy add url-ekhez kell jelölni a blogot/weboldalt, hogy könnyebben megtalálják a keresőkben az emberek.<br />
<br />
Az előző kérdésemre még mindig várom a választ!<br />
<br />
<a href="http://aranyhaj.blogspot.com">aranyhaj.blogspot.com</a>
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/hogyan_tudunk_penzt_keresni_a_neten/full_commentlist/1#c1044576
Válasz erre: Hogyan tudunk pénzt keresni a neten?
2007-11-25T12:39:47+01:00
2007-11-25T12:39:47+01:00
aranyhaj.blogspot.com
Netmilla: Ez a harmadik lehetőség (weboldal részeinek bérbe adásra reklámozásra) érdekel! És az is, hogy hogyan lehet e-bookot csinálni! Segítséged előre is köszönöm!<br />
<br />
A partnerprogramok tényleg jók. Egymilliót nemigen lehet keresni ily módon (csak kivételesen keveseknek sikerül), na de nem vagyok én politikus, hogy havonta egy milliót akarjak keresni :-)<br />
<br />
aranyhaj.blogspot.com
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/google_adsense_1/full_commentlist/1#c1044542
Válasz erre: Google Adsense
2007-11-25T12:24:04+01:00
2007-11-25T12:24:04+01:00
Netmilla
http://blog.hu/user/75907
Kedves Oliverstone!<br />
<br />
Köszönöm szépen a tanácsod! Én a bevételeknél nem csak az Adsense bevételeit akarom kiírni, hanem a hamarosan indítandó partnerprogramokból és weblapomból származót is összesítve, az első millió eléréséig. Így nem lehet kiszűrni azt, hogy mennyi származott a Google-tól és mennyi egyéb helyekről! Ezentúl nem akarok senkit sem kattintásra ösztönözni, a hírdetések felett is azt írtam: hogyha érdekel, csak akkor katt! Ha meg véletlen ez mégis szemet szúr a Google-nak, s előzetes figyelmeztetés nélkül mégis kitiltanak, van még több más, az Adsense-hez hasonló lehetőség is, meg egyébként is írtam, hogy ez csak "aprópénz" a millióhoz képest, tehát az se zavar, ha a Google kizár emiatt ebből a bevételi forrásból!<br />
<br />
Dehogy Te is lásd, hogy tényleg nagyra értékelem a hozzászólásod, amilyen hamar csak tudok, kirakok az oldalra egy partnerprogramot is, s azután már tényleg nem lehet megkülönböztetni, hogy honnan jön a bevétel.<br />
<br />
Ami a lényeg: mivel nagyrészt amiatt indult a blog, hogy kiderítsem esetemben tényleg működik-e az a sok dolog, amit megtanultam az online pénzkeresésről és ezt másoknak is meg akarom mutatni, a STATISZTIKA DOBOZ egyenlőre marad! :-)
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/hogyan_tudunk_penzt_keresni_a_neten/full_commentlist/1#c1044384
Válasz erre: Hogyan tudunk pénzt keresni a neten?
2007-11-25T11:17:52+01:00
2007-11-25T11:17:52+01:00
Netmilla
http://blog.hu/user/75907
Én azt írtam, hogy akár havi 1 millát is (vagy még többet, mert azért erre is van egy pár példa :-)), természetesen csak akkor, ha az ember jól csinálja, jó az oldal tartalma, tudja hogy és mivel lehet pénzt keresni, és sikerül neki azt is elérnie (erre szintén van sok trükk), hogy az oldalának nagy legyen a napi látogatottsága. Mivel mindennek nagyon kevés ember van birtokában, nem is beszélve a képességekről, és nyilván azért kell kedv, elszántság is, mint minden nagyobb célhoz (ha egyáltalán van célod), hogy megvalósítsd, ezért nem valószínű, hogy minden ember milliomos lesz! :-) Bár ugye a lehetőség adott! :-) Nyilván fontos az is, hogy ha mondjuk egy terméket/szolgáltatást szeretnél értékesíteni, ki tudd választani azt a terméket, ami jelenleg keresett a piacon, s nincs rá a weben már ezer féle jobbnál jobb megoldás (mint például egy mobilos oldal) - erről a későbbiekben még beszélni fogok -, viszont ha megvan a megfelelő termék, akkor nemcsak mondjuk a helyi vállalkozásokra és emberekre korlátozódik a felvevőpiacod, hanem az egész országra, sőt még akár határon túlra is.<br />
<br />
Ami a költségeket illeti:<br />
Szerinted mennyibe kerül ma egy hagyományos vállalkozást felépíteni? Gondolom erre a Te válaszod is az, hogy ez az összeg 7 számjegyű! Nem is beszélve egy csomó más dologról! Hogy egy online vállalkozáshoz mi kell, arról a későbbiekben írni fogok, s tervezek egy összehasonlítást is a hagyományossal, de elöljáróban csak annyi, hogy hidd el, csak a nagyon apró töredéke, de ezt majd Te is látni fogod a bal oldali Statisztika részben, mert oda minden költséget fel fogok vinni.<br />
És ami a legfontosabb: én is most kezdem a nulláról (talán csak nagyon sok információ az, ami a birtokomban van sok máshoz képest), ezért is jött létre ez az oldal ha az elején figyeltél, hogy "Valóban lehetséges-e?", de itt lehetőség van nekem is és mindenkinek tapasztalat és új információ szerzésére.
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/google_adsense_1/full_commentlist/1#c1043562
Válasz erre: Google Adsense
2007-11-24T21:36:05+01:00
2007-11-24T21:36:05+01:00
oliverstone
Ja, és most veszem észre, mi van a hírdetések felett... Szerintem szedd le.
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/google_adsense_1/full_commentlist/1#c1043553
Válasz erre: Google Adsense
2007-11-24T21:32:15+01:00
2007-11-24T21:32:15+01:00
oliverstone
Szia. <br />
Szeretnélek figyelmeztetni, hogy bevételeid megosztása tilos! Ne értsd félre, nem a gugli kéme vagyok, csak egy kezdő Adsense felhasználó,és nemrég olvastam egy oldalt, ahol épp ezért zárták ki az illetőt. Tehát tanácsom az, ha Adsense-t használsz, semmilyen körülmények között ne utalj rá, ne írd le, hogy mennyit kerestél vele, főleg ne azon a Blogon, ahol Adsense hírdetések vannak, mert ezty a Google úgy fogja értelmezni, mint kattintásra való ösztönzés. Mint már említettem, ez csak egy tanács...
https://elsomillio.blog.hu/2007/11/23/hogyan_tudunk_penzt_keresni_a_neten/full_commentlist/1#c1043334
Válasz erre: Hogyan tudunk pénzt keresni a neten?
2007-11-24T20:03:48+01:00
2007-11-24T20:03:48+01:00
Thomasz
Hát mindne jó és jól hangzik, de túl furának tünik az egész!<br />
Hiszen ha ténleg havi 1 millát lehet keresni, akkor abból induknék ki hogy akinek van netje otthon, az mind már milliomos lenne.<br />
Gondolom szükséges valami alaptöke az egészhez, de az már megint az hogy kell pénz a kezdéshez és az sem kevés.<br />
Tehát hiba online céget alakitasz, az szinte ugyan az mint a valóságban, tehát kell alaptöke, tapasztalat, stb.<br />
Igy az egész cim amit megadtatok félre vezető, úgyanis ennyi erővel én is kirhatom, hogy napi 1 millát kereshetsz cimnek, és utána meg kiderül csak akkor ha olyan olya céget alapitasz ami tényleg be is hozza a kiirt összeget.<br />
Mondjuk túl sok infót még nem tudok, de kezdetben amit olvastam az nem túl informativ és kevés infó ahoz hogy rendes véleményt lehesen alkotni, úgyasni semmi konkrétumot nem irtok le, csak körbe irni valamit, vagyis körbe beszélni de ténylegesen semmit sem mondtok.<br />