Statisztika

Bevétel: 0 Ft

Kiadás:  0 Ft

Egy kis reklám

Sokminden, nagyon olcsón!!!

Keress rengeteg termék között!
Keress rengeteg termék között!

Hasznos dolgok

Első millió

Pénzkeresési valóságshow, avagy hogyan kereshetjük meg az első milliónkat az Interneten!

Szavazás

Utolsó kommentek

Pénzkeresési valóságshow?

2007.11.20. 18:03 | Netmilla | 2 komment

Címkék: pénzkeresés pénzkeresési valóságshow

Nem, a cím nem tévedés! :-)

Itt az elkövetkezendő hetekben tényleg egy pénzkeresési valóságshow részese lehetsz, amennyiben rendszeresen visszatérsz, s követed az eseményeket.
Ezt az oldalt egy komoly online vállalkozás megalapozásának első lépéseként hoztam létre. Rengeteg információt szereztem arról, hogy hogyan is lehet pénzt keresni az Interneten. Ezen kívül néhány hónapja elkezdtem egy nagyon komoly képzést, amelynek keretében elismert szakembertől tanulom folyamatosan, hogy hogyan lehet felépíteni a nulláról egy
teljes online vállalkozást.

Gondolom vannak egy páran rajtam kívül, akik rengeteg informácíót halmoztak össze a témáról, de nem kerestek vele ezidáig egy árva petákot sem.
Én most döntöttem! Nektek is ezt ajánlom. Elhatároztam, hogy kipróbálom élesben is azt a sok tudást, amit eddig szereztem meg.
Nagyon sokan keresnek nagyon sok pénzt az Interneten, ez tény. A későbbiekben hozok majd fel pédákat is erre. És azért érezni lehet, hogy az Internet nem egy hagyományos
pénzkeresési forma. Nem kell napi 25 órát gürcölni 4 műszakban, napi több tonnát átmozgatni ahhoz, hogy a minimálbért megkeresse az ember. Elég csak 1 számítógép otthon, plusz 1 Internet kapcsolat, s aki jól csinálja, benne van a régen várt siker lehetősége.
És hogy hogyan? Na erre próbálok választ keresni, s minden eddig tanultakat kihasználni.

Az elkövetkezendő hetekben rendszeresen közzéteszem minden fontosabb lépésemet, amit az első millió elérésének céljából teszek.
Hogy összejön-e? Én nagyon bízok benne mindenesetre! :-)
Remélem nektek is tudok segíteni ezzel a bloggal. Sőt, remélem sokan lesztek annyira bátrak :-), hogy meg is osztjátok velem és a blog olvasóival minden eddig szerzett tapasztalatotokat.

Kalandra fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomillio.blog.hu/api/trackback/id/tr11235967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2008.02.13. 00:59:25

"Rengeteg információt szereztem arról, hogy hogyan is lehet pénzt keresni az Interneten. Ezen kívül néhány hónapja elkezdtem egy nagyon komoly képzést, amelynek keretében elismert szakembertől tanulom folyamatosan, hogy hogyan lehet felépíteni a nulláról egy teljes online vállalkozást."

Ez ingyenes volt? :) ha igen hol lehet ra jelentkezni? ha nem tessek a kiadas rovatba beirni! :))

Netmilla 2008.02.13. 06:25:01

Nem, nem volt ingyenes. De ezt a tanfolyamot nem kell senkinek elvégezni a cél eléréséhez (amúgy mivel ez zárt közösségnek tanítják jelenleg is, nem is lehet rá jelenleg jelentkezni). A kiadás rovatba nem tervezem feltűntetni, hiszen a blog célja pont az, hogy az Interneten fellelhető anyagok és természetesen az eddig megszerzett tudás segítségével megkeresni az első milliót, s végigvezetni az olvasót a fontosabb lépések közlésével. A kiadás rovat igazából már jelenleg sem 0 (domain regisztráció), csakúgy, mint a bevételi oldal, csak mivel már több helyről kaptam figyelmeztetést, egyenlőre nem teszem ezeket nyilvánossá, amíg nem tisztázott a jogi oldal.
süti beállítások módosítása